اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

بایگانی
پیوندهای روزانه
يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۳۹ ب.ظ

یا ثامن الحجج علیه السلام

ای جان من فدای تو یا ثامن الحجج(ع)
دارم به سر هوای تو یا ثامن الحجج(ع)

ای معدن سخاوت و ای چشمه ی امید
دست من و عطای تو یا ثامن الحجج(ع)

تاج شهنشهی دو عالم به سر مراست
زیرا منم گدای تو یا ثامن الحجج(ع)

من دردمند عشق توام ای دوای درد
درد من و دوای تو یا ثامن الحجج(ع)

یک عمر بوده ام سر خوان کرامتت
ریزه خور عطای تو یا ثامن الحجج(ع)

از مقدم تو عرش خدا گشته با صفا
دلها خوش از صفای تو یا ثامن الحجج(ع)

یک عمر دم زدم ز خدا و ز اهل بیت(ع)
در سایه ی ولای تو یا ثامن الحجج(ع)

باشد رضای حضرت حق در رضای تو
من در پی رضای تو یا ثامن الحجج(ع)

بر تن مراست جامه ای از جاودانگی
زیرا شدم فنای تو یا ثامن الحجج(ع)

از من ندیده ای تو به غیر از جفا ولی
شرمنده ی وفای تو یا ثامن الحجج(ع)

حاجت روا شوم تو مرا گر دعا کنی
محتاج یک دعای تو یا ثامن الحجج(ع)

 

  • ۰۰/۰۳/۳۰
  • علی اسماعیلی وردنجانی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.