اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

بایگانی
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۵۱ ب.ظ

زیارتنامه ی حضرت معصومه س

سلام ما به تو ای دختر رسول خدا(ص)
که جده ی تو خدیجه است و حضرت زهرا(س)

سلام ما به تو ای دختر وصی رسول(ص)
که دختر حسنی و حسین(ع) و سبط بتول(س)

سلام ما به تو ای دختر ولی خدا
سلام ما به تو ای خواهر ولی خدا

سلام ما به تو ای عمه ی ولی الله
سلام ما به تو بانو عقیله ی آگاه

سلام بر تو که دخت امام موسایی
سلام بر تو که معصومه ای و زهرایی

ز مقدمت همه عالم شده چراغانی
سلام بر تو که الگوی هر مسلمانی

خدا کند که به لطف خدای عالمیان
 تو هم مرا بشناسی میان باغ جنان

خدا کند که شوم در گروهتان محشور
کنار حوض، پیمبر(ص) کند مرا مسرور

خدا کند که ز دست علی(ع) بگیرم جام
ز جام باده ی مولای خود بگیرم کام

درود خالق سبحان نثارتان بانو
فدایتان همه اموال و جانمان بانو

طلب کنم ز خداوند مهربان و غفور
گشایش و فرج و شادی و نشاط و سرور

طلب کنم که به هنگام حشر و روز معاد
میان جمع شما باشم و ز غم آزاد

به لطف ایزد منان و قادر متعال
ز حب آل محمد(ص) دل است مالامال

من از محبت آل رسول(ص) سرشارم
ز دشمنان شما تا به حشر بیزارم

به این وسیله تقرب به حق بجویم من
بدون کبر طریق خدا بپویم من

یقین به آنچه که آورده مصطفی(ص) دارم
هزار شکر خدا را که مرتضی(ع) دارم

رضای حضرت حق آرزوی دیرینم
خدا پرستی و تقواست رسم و آیینم

طلب کنم ز خدا روز و شب سعادت را
خدا کند که بفرماید این عنایت را

هزار شکر که عبد خدای غفارم
تمام هستی خود را به او بدهکارم

خدا صلاح مرا بیشتر ز من داند
هر آنچه را که به من داده کاش نستاند

به غیر نیروی الله نیست نیرویی
تو مثل زینب(س) و زهرا(س) بزرگ بانویی

خدای من تو دعای مرا اجابت کن
به لطف خویش مرا غرق در عبادت کن

به نص وحی و به تاکید آیه ی قرآن
به خاندان محمد(ص) درود بی پایان

چو جایگاه تو باشد بلند در دربار
شفاعت تو مرا می دهد نجات از نار

  • ۰۳/۰۲/۱۸
  • علی اسماعیلی وردنجانی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.