اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

بایگانی
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۲۷ ب.ظ

کیستم من؟


کیستم من؟ مقتدا و قبله ی اهل یقینم
من پناه بی پناهانم،علی(ع) حصن حصینم 
کیستم من؟ معنی آیات قران مبینم 
در میان جمله ی خوبان عالم بهترینم 
من علی ابن ابیطالب امیرالمؤمنینم

کیستم من؟ حیدر کرار امیرالمؤمنینم
جانشین احمد مختار(ص) امیرالمؤمنینم
کیستم من؟ آگه از اسرار امیرالمؤمنین
کیستم من؟ زینت گلزار امیرالمؤمنینم
من علی ابن ابی طالب امیرالمؤمنینم

دردهای اهل عالم را فقط درمان منم من
واسط فیض خدای قادر سبحان منم من
شرح آیات خدا در مصحف قران منم من
خاتم پیغمبران را من نگینم من نگینم
من علی ابن ابی طالب امیرالمؤمنینم

من به قلب مؤمنان در هر دو دنیا خانه دارم
من به دربار الهی منسبی شاهانه دارم
من برای صید دلها بی نهایت دانه دارم
رهنمای اهل عالم، من امام المتقینم
من علی ابن ابی طالب امیرالمؤمنینم

کیستم من؟ ترجمان سوره ی ام الکتابم
کیستم؟ آمین بعد از هر دعای مستجابم
کیستم من؟ علت ایجاد ماه و آفتابم
کیستم من؟ معنی آیات قران مبینم
من علی ابن ابی طالب امیرالمؤمنینم

من به حکم خالق سبحان به هر مؤمن امیرم
من علمدار رسولم، در شجاعت بی نظیرم
کیستم من؟ ترجمان خطبه ی عید غدیرم
من برادر با رسولم، یار خیر المرسلینم
من علی ابن ابی طالب امیرالمؤمنینم 

اولین و آخرینم، باطنم من، ظاهرم من 
شافع روز جزا، میزان روز محشرم من
شیر میدان نبردم حیدرم من حیدرم من
آسمان را اخترم، من مالک دنیا و دینم
من علی ابن ابی طالب امیرالمؤمنینم

 

  • ۹۹/۰۵/۱۵
  • علی اسماعیلی وردنجانی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.