اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

بایگانی
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۲۳ ب.ظ

الهی العفو

ای خدا عبد بی پناهم من
غرق عصیان و روسیاهم من
یا کریم العفو یا کریم العفو

گر بدم آقا گر بدم مولا
من به درگاهت آمدم مولا
یا کریم العفو یا کریم العفو

گر خطا کردم من پشیمانم
ای خدا بنگر چشم گریانم
یا کریم العفو یا کریم العفو

پای تا سر عبدی گنهکارم
کوله باری پر از خطا دارم
یا کریم العفو یا کریم العفو

من که در بند غم گرفتارم 
سوی تو دست التجا دارم
یا کریم العفو یا کریم العفو

بنده ی غرق جرم و عصیانم
یارب از جرم خود پشیمانم
یا کریم العفو یا کریم العفو

شکر یارب من حیدری هستم
از عدوی حیدر(ع) بری هستم
یا کریم العفو یا کریم العفو

ای خدا جان حیدر(ع) و زهرا(س)
تو ببخشا جرم و گناهم را
یا کریم العفو یا کریم العفو

من که در دل حب علی(ع)دارم
کی سزاوار شعله ی نارم
یا کریم العفو یا کریم العفو

ما همه عبدیم و تو مولایی
دارم از تو یارب تمنایی
یا کریم العفو یا کریم العفو

ای خدا ای حلال مشکلها
ای خدا تعجیل در فرج فرما
یا کریم العفو یا کریم العفو

  • ۹۹/۰۲/۳۰
  • علی اسماعیلی وردنجانی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.