اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

بایگانی
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۳۲ ق.ظ

شعر شهادت امام موسی کاظم ع

دوباره در غم تو روضه خوان شدم مولا
بسان مادرتان قد کمان شدم مولا

به یاد آن همه زخمی که زیر زنجیر است
دو دیده خون شد و آتش فشان شدم مولا

به بند بوده ای آقا تو سالهای مدید
و من ز داغ تو بی خانمان شدم مولا

شکسته پهلوی تو مثل مادرت زهرا(س)
دلم شکست و به آه و فغان شدم مولا

شنیده ام که تو را هم کتک زده دشمن
ببین که از غم تو ناتوان شدم مولا

تو از شکنجه ی دشمن کبود بازویی
به یاد بزم غم و خیزران شدم مولا

ز ابر دیده خود اشک غصه می ریزم
بهار بودم و از غم خزان شدم مولا

تو رفتی و همه عالم شبیه زندان شد
اسیر بند غمی جاودان شدم مولا

تو سایبان سر شیعه بودی آقا جان
ببین که بی تو چه بی سایبان شدم مولا

ز داغ تو همه ی عمر گریه خواهم کرد
شبیه اهل جهان نوحه خوان شدم مولا


  • ۹۷/۰۱/۲۱
  • علی اسماعیلی وردنجانی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.