اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

بایگانی
پیوندهای روزانه
پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۰۶ ق.ظ

یعنی جه؟

فراق و درد و غم انتظار یعنی چه؟
بدون یار مرا نوبهار یعنی  چه؟

همیشه آرزوی دیدنش به سر بوده
ندیدمش به خدا، اختیار یعنی چه؟

بدون دوست جهانم سراب بود سراب
به زیر شاخه ی گل، جویبار یعنی چه؟

به جز کویر ندیدم دراین جهان چیزی
بدون دوست مرا سبزه زار یعنی چه؟

تمام عمر اگر ریزه خوار یارم من
ندیدن رخ آن سفره دار یعنی چه؟

هر آنچه نغمه شنیدم ز غم خبر می داد
نوای مطرب و مرغ هزار یعنی چه؟

ز هجر یار همه عمر من به شب طی شد
برای من لغت روزگار یعنی چه؟

در آرزوی وصالش گذشت عمر افسوس
نگاه بر رخ زیبای یار یعنی چه؟

تمام ثانیه ها چون به انتظار گذشت
سئوال؟ صفحه ی ساعت شمار یعنی چه؟

بدون دوست قراری نمانده است مرا
ز من مپرس، ندانم قرار یعنی چه؟

کنار دوست فقط اعتبار دارم من
چو نیست یار مرا اعتبار یعنی چه؟

امید ماست به آن تک سوار بی همتا
ندیدن رخ آن تکسوار یعنی چه؟

بغل گرفتن قد رسای او عشق است
بغل گرفتن قد نگار یعنی چه؟
  • ۹۶/۰۲/۱۴
  • علی اسماعیلی وردنجانی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.