اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

بایگانی
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ق.ظ

لسان الله ناطق

علی ام عامل احکام قران
به امر حق مطیع و سر به فرمان

علی ام حافظ قران و عترت
علی ام باعث اکمال نعمت

به نزد من همه علم البلایا
منم سرشار از حسن و سجایا

علی ام آگه از علم القضایا
علی ام معنی فتحا مبینا

خدا داده مرا علم المنایا
منم آگاه از اموات و احیا

علی ام، چشم بینای خداوند
کلامم نیز شیرین است چون قند

علی ام معنی عین الیقینم
کی ام؟ حیدر ، امیر المومنینم

کی ام من؟ آرزوی سابقینم
امیر آسمان ها و زمینم

کی ام من ؟ چشمه سار علم و دینم
میان بهترین ها ، بهترینم

ستون خیمه ی اسلام هستم
بت ظلم و ضلالت را شکستم

دو چشم فتنه را بیرون کشیدم
به نزد حی سبحان رو سپیدم

علی ام قاتل الاقران (1) منم من      
علی ام قاتل الفرسان(2) منم من 

علی ام قامع الاضداد(3)  هستم   
به گوش دشمنان فریاد هستم

کلام الله ناطق مرتضایم
به رمز و راز هستی آشنایم

شجاعت را منم مفهوم و معنا
که از نامم به لرزد جان اعدا

قسیم الله بین النار و جنت
علی ام ، معنی احسان و رحمت

علی ، ماه درخشان و منیرم
به اهل آسمان ها هم امیرم

کی ام ؟ کوبنده ی دنیا منم من
علی ام، مظهر تقوا منم من

کی ام من، کاسر الاصنام(4) هستم  
علی ام، معنی اسلام هستم

علی ام، مثل کوهی استوارم
منم شمشیر بران، ذوالفقارم

علی ام، من کلام کردگارم
به اهل آسمان آموزگارم

علی هستم، لسان الله ناطق
سخنگوی خدا، با قول صادق

زبان متقین و مومنینم
علی ام، من لسان الناطقینم  

امانت دار اسرار خدایم
دلیل استجابت بر دعایم

هر آن کس طالب جنات عدن است
ز جان و دل به حبل الله پیوست

 

1-قاتل الاقران: کشنده ی شجاعان
2-قاتل الفرسان: کشنده سوار کاران
3-قامع الاضداد: ریشه کن کننده دشمنان
4- کاسرالاصنام: بت شکن

 

 

 

 

 

  • ۹۵/۰۶/۳۱
  • علی اسماعیلی وردنجانی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.