اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

بایگانی
پیوندهای روزانه
يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ

علی کیست؟


کی ام من، داور روز جزایم
علی ام ، عادلم، من بی خطایم

امام المتقین، یعسوب دینم (1)
جزای کار نیک مومنینم

امیرالمومنین، ذوالبیعتینم (2)
امام المتقین ذوالهجرتینم (3)

علی هستم ، کتاب و طور و مسطور
علی هستم منم آن رق منشور

منم هادی، منم زوج الارامل(4)
علی ام ، معنی انسان کامل

کی ام من، همسر زهرای اطهر
امید شیعه در صحرای محشر

علی ام زینت قران و دینم
علی معنای ایمان و یقینم

سبیل الله را معنا منم من
به سوی حق منم آن راه روشن

چراغ روشنی بخش جهانم
کی ام من، مقتدای شیعیانم

سفیرم بر سفیران هدایت
منم شایسته ی امر ولایت

من آن شمشیر بران رسولم
علی، شه بیت دیوان رسولم

علی ام، سینه ام باب العلوم است
کلید قفل ابواب العلوم است

علی ام صاحب امر نبی ام
علی ام بر رسول الله(ص) وصی ام

علی ام صاحب بدر و حنینم
شجاعت را کند معنا حسینم

منم معنای ایمان و بصیرت
منم معنای قران در حقیقت

علی ام صاحب دنیا و دینم
علی ام، پیشوای مسلمینم

علی ام باب الایمان و یقینم
علی ام مقتدای مومنینم

کی ام من، پهلوانِ پهلوانان
که شیطان ها ز نام من گریزان

تمام فرقه ها گمراه هستند
فقط یاران من، حق می پرستند

مرا در سینه لوحی هست محفوظ
می از جام الستی هست محفوظ

منم فاروق اکبر، میسمم (5)من
علی ام، کهکشان هستم، یمم من

کرامت را فقط معنا منم من
سخاوت را فقط معنا منم من

شود آرام صور از نام حیدر
همه غمها، سرور از نام حیدر

سراپا شور و احساس و یقینم
ندارم شبهه ای در امر دینم

منم صامت، رسول الله ناطق
که هر دو نور واحد نزد خالق

صراط الله یعنی حیدرم من
علی ام ترجمان کوثرم  من

امیر المومنین، صِنوُالرسولم(6)
به دین احمدی اصل الاصولم

منم معنای اسلام ای مسلمان
به هر دردی منم دارو و درمان

علی ام بنده ی خاص خدایم
به درگاه الهی من گدایم

مطیع امر حی سرمدم من
یکی از بندگان احمدم من

منم گنجینه ی علم الهی 
و یارانم مصون از روسیاهی

1-یعسوب: رئیس بزرگ
2-ذوالبیعتین: یکی بیعت فتح و دیگری بیعت رضوان
3-ذوالهجرتین: هجرت از مکه به حبشه و هجرت از مکه به مدینه
4-ارامل: بی سرپرستان ، یتیمان و...
5-میسم:علامت، روش آشکار
6-صنو: نزدیک ترین

https://telegram.me/ashkeshafagh

  • ۹۵/۰۶/۲۸
  • علی اسماعیلی وردنجانی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.