اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

بایگانی
پیوندهای روزانه
پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰ ق.ظ

لبخند خدا

طعم شیرین دعا را، با شما حس می کنم
عطر لبخند خدا را، با شما حس می کنم

من که یک عمر است درد تلخ هجران دیده ام
طعم خوب لحظه ها را، با شما حس می کنم

چون رضای حق رضای اهل بیت حیدر(ع) است
در خدای خود رضا را، با شما حس می کنم

گرچه اکسیر وفا نایاب گشته در جهان
معنی عشق و وفا را، با شما حس می کنم

از زمین و آسمان بارد اگر سنگ بلا
راه دفع هر بلا را، با شما حس می کنم

گرچه عمر آدمی کوتاه و این دنیا فناست
زندگی،مستی، بقا را، با شما حس می کنم

چون که می بارد صفا از تار و پود اهل بیت(ع)
عشق بازی را، صفا را، با شما حس می کنم

آیه تطهیر نازل شد به شان اهل بیت(ع)
شادی آل عبا(ع) را، با شما حس می کنم

گر چه لبریز است این دنیا ز نعمتها ولی
رحمت بی انتها را، با شما حس می کنم

نیست امیدی مرا بر کرده های خویشتن
معنی خوف و رجا را، با شما حس می کنم

طعم احسان شما شیرین تر از قند و عسل
مزه جود و سخا را، با شما حس می کنم

پنجمین خورشید عالمتاب، ای جان جهان
دام و دانه، ابتلا را، با شما حس می کنم

چشم ما از مقدمت ای آشنا بینا شده
من خواص توتیا را، با شما حس می کنم

  • ۹۵/۰۱/۱۹
  • علی اسماعیلی وردنجانی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.