اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

بایگانی
پیوندهای روزانه
پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ق.ظ

انگور عسکری


غم ندارم  ز ظلمت شب تار، ماه و خورشید و اختری دارم
در نمازم به شکر این نعمت، ذکر الله و اکبری دارم

من که سرمست روی دلدارم، درد او را به جان خریدارم
مست جام ولای مولایم، من که انگور عسکری دارم

تاجر شهر می پرستانم ، شهره بین تمام مستانم
می خرم عشق و می فروشم جان،من که درعرش مشتری دارم

راه من رو به  سوی خوشبختی است، کوی دلدار، کوی خوشبختی است
نروم یک قدم به گمراهی، چون که مولا و رهبری دارم

روز میلاد عسکری(ع) آمد، بار دیگر پیمبری آمد
مست مستم به یمن میلادش، باده نوشم، چه ساغری دارم

روز تسبیح و حمد یزدان است، به لبم آیه های قران است
شکر یارب که من مسلمانم، حمد و توحید و کوثری دارم

ذره ام ، هیچ هیچ هستم من، دل به گیسوی یار بستم من
هیچم و عالمی از آن من است، دلبر ذره پروری دارم

چهارده نور جملگی واحد، همه بر خلقت بشر شاهد
حجت الله کردگار ودود، پیشوایان اطهری دارم

به یقین رستگار خواهم شد، شهره روزگار خواهم شد
به خدا و رسول و آل الله، چون که ایمان و باوری دارم

به کانال تلگرام ما بپیوندید: 

http://telegram.me/ashkeshafagh

  • ۹۵/۱۰/۱۶
  • علی اسماعیلی وردنجانی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.