اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

بایگانی
پیوندهای روزانه
جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۳۶ ب.ظ

دوبیتی های شب قدر

شب قدر است و دیده خون چکان است
دو دست من به سوی آسمان است

خطا کردم تمام عمر خود را 
در این شب کار من آه و فغان است
+++
شب قدر و زمان اشک و آه است
به روی دوش من بار گناه است

خطاکارم خطاکارم خطاکار
خدایا پیش تو رویم سیاه است
+++
اگر چه نزد حق بی آبرویم
شده رویم سیه مانند مویم

امید عفو دارم از خداوند
که امشب با خدا در گفتگویم
+++
شب قدر است و هنگام مناجات
گشوده گشته درگاه عنایات

ببر با شوق و با امید بسیار
به درگاه الهی عرض حاجات
+++
شب قدر است و دیده اشکبار است
زمان گفتگو با کردگار است

هنوز امید بخشش دارم از حق
گناهانم اگر چه بی شمار است

  • ۰۳/۰۱/۱۰
  • علی اسماعیلی وردنجانی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.