اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

بایگانی
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۲۸ ق.ظ

انتخابات

می چکد از طبع موزون روز و شب ابیات ناب
از عسل شیرین ترند ابیات و از پاکی چو آب

می درخشد عشق در هر واژه از ابیات من
کرده ام در انتخاب واژه هایم انقلاب

می گزینم واژه ها را با یقین و اشتیاق
نیست در من ذره ای تردید و شک و اضطراب

بیت های هر غزل بیتی است شادی آفرین
هریک از ابیات شعرم هست چون جام شراب

بر مشامم می رسد بوی بهار عاشقی
از نسیم کوی دلبر می رسد بوی گلاب

استخاره کرده ام تا برگزینم دلبری
باز کردم مصحف و آیاتی از ام الکتاب

انتخاب اول من بود مولایم علی(ع)
او که باشد جانشین حضرت ختمی ماب  

عشق یعنی مصطفی(ص) و عشق یعنی اهل بیت(ع)
هست راه اولیاء دین فقط راه صواب

مثل خورشیدی فروزانند آل مصطفی(ص)
من نمی گویم سخن الا به وصف آفتاب

فصل فصل انتخابات است، بگشایید چشم
خوش به حال هر که ایشان را نماید انتخاب 
  • ۹۶/۰۲/۲۷
  • علی اسماعیلی وردنجانی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.