اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

اشک شفق

سروده ها و دلنوشته های علی اسماعیلی وردنجانی

بایگانی
پیوندهای روزانه
دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ق.ظ

شب چهاردهم

شب چهاردهم شد هلال می خواهم
کمی نشاط و کمی شور و حال می خواهم

من از سکوت در این شام تار خسته شدم
قسم به عشق کمی قیل و قال می خواهم

جمال یار طلب کردم و کمالم نیست
برای دیدن دلبر کمال می خواهم

حرام خواری ما علت جدایی اوست
دو لقمه نان جوین حلال می خواهم

تمام عمر طلب کردم از خدا رخ یار
گذشت عمر خدایا وصال می خواهم

ندیده ام رخ دلدار و مرگ در راه است
دوباره چند صباحی مجال می خواهم

نمی رسد به خدا گر صدای خسته ی من
در این دیار کسی چون بلال می خواهم

اگر چه دین من و باور من است آن دوست
برای دیدن او احتمال می خواهم

برای آن که ببینم جمال چهره یار
کمی صبوری و قدری جلال می خواهم

دو باره مرغ دلم میل کوی دلبر کرد
رها کنید مرا من دو بال می خواهم

  • ۹۶/۰۲/۱۸
  • علی اسماعیلی وردنجانی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.